جاماسب

ساخت وبلاگ

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان امروز در حاشیه تمرین استقلال درباره وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان با آبی ها و تهدید پرسپولیس مبنی بر جلوگیری از بازی وی اظهار داشت:ما کنعانی زادگان را از ملوان جذب کردیم و نه پرسپولیس و دلیلی ندارد که جلوی بازی وی گرفته شود چون او به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوست.

وی افزود:نمی دانم بحث مربوط به کنعانی زادگان چطور از سوی پرسپولیس مطرح شده است.با این وجود وی مشکلی ندارد.

116

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:42

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: الحمدلله از شرایط بدنسازی بچه ها راضی هستم و با آمدن مربی بدنساز شرایط خیلی تغییر کرده است.20 روز با برنامه خودمان و 20 روز با برنامه بدنساز جدید تمرین کردیم و من از شرایط راضی هستم.

وی افزود: در این اردو متوجه شدم بازیکنانی که می‌خواهند به تیم ملی برسند باید از فیلتر استقلال و پرسپولیس رد شوند.

در خصوص اینکه شرایط استقلال گونه است، گفت:‌از همه چیز راضی هستم و اعتقاد دارم تعداد بزرگترهای یک تیم نباید به اندازه انگشتان یک دست باشد و از باشگاه هم به خاطر کمکی که در فصل نقل و انتقالات به من کرد تشکر می‌کنم.

وی افزود: یکی از چالش های مهم ما نداشتن زمین تمرین ثابت است به همین خاطر از جهانیان خواستم که یک زمین تمرین خوب برای ما پیدا کند.

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما می‌خواستم اینجا (زمین شماره ۲ آزادی) را بگیریم ولی دیدیم آقای طاهری هوس کردند ۳ روز این زمین را برای تیم‌شان بگیرد.

وی افوزد: تعجب می‌کنم در حالی که آنها ۳ ورزشگاه در اختیار دارند زمین تمرین استقلال را برای ۳ روز خواسته‌اند. اصلاً صلاح نیست دو تیم رقیب هر روز در  یک فضا تمرین کنند و بازیکنانش با یک فاصله کم همدیگر را ببینند و با هم روبه‌رو شوند خواستم دراینجا تذکری به دوست عزیزمان آقای طاهری بدهم که در حال تلاش است تا تیمش را با سرعت به زمین شماره ۲ آزادی برساند. این را هم بگویم من با کریم باقری ۲۰ سال رقیب بودم اما در همین تعداد سال دوست خانوادگی هستیم و با هم رفت و آمد می‌کنیم. نمی‌دانم چرا هر جا را ما می‌خواهیم پرسپولبیسی‌ها هم می‌خواهند.

به گزارش فارس سرمربی استقلال تأکید کرد: هر روز باید با اعضای تیم تدارکت‌مان به همراه ۳ وانت به یک زمین تمرین دیگر برویم و محل تمرین را عوض کنیم. به همین خاطر از رئیس باشگاه و آقای جهانیان خواستم که زمین تمرین برای‌مان بگیرند و مطمئن هستم این اتفاق رخ می‌دهد. وزارتخانه متولی هر دو باشگاه است و طبعاً به ما هم که زمین تمرین نداریم نگاه خواهد کرد.

منصوریان در خصوص شایعاتی که پیرامون شکایت پرسپولیس از کنعانی‌زادگان مطرح شده است، گفت: ما با اطلاعات می‌دانستیم که وی بازیکن پرسپولیس نیست و اصلاً او را از ملوان جذب کردیم نه تیم رقیب. به بحث سنگ‌اندازی کاری ندارم ولی ما اصول را برای جذب وی رعایت کردیم.

وی در خصوص لیست ورودی بازیکنان تیمش گفت: سعی کردم میانگین سنی تیم را ۳ سال پایین بیاورم جوان‌های خوب و البته بازیکنان با تجربه‌ای بین ۲۵ تا ۲۸ سال را گرفتیم و از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم.

وی در خصوص شکایت باشگاه نفت با میلاد زکی‌پور گفت: شنیده‌ام نفتی‌ها  به این موضوع اعتراض کردند ولی ما باید در این زمینه صبر کنیم این را هم بگویم نمی‌دانم وقتی یک بازیکن فسخ قرارداد می‌کند چرا جلوی آن را می‌گیرند این اتفاق خلاف قوانین فیفا است فکر می‌کنم با این حربه داریم با قوانین ففیا مبارزه می‌کنیم.

منصوریان تأکید کرد: زکی‌پور اصلاً بازیکن نفت تهران نیست من این موضوع را بعد از ۱۰ سال می‌گویم که باشگاه نفت اصلاً پایه نداشته و این تیم متعلق به یک وزارتخانه بوده که خلاف قانون است. تمام این ۱۰ سال فعالیت نفت تخلف بوده و من در این ۲ سال سکوت کردم و حرفی نزدم. زکی‌پور با باشگاه نفت قراردادی بسته بود که تا تاریخ مقرر پولش را ندادند. تمام هزینه‌های این بازیکن را خودم دادم و پول البسه و کفش او را هم خودم دادم قرارداد این بازیکن هم یک طرفه فسخ شده و اصلاً اعتراض به این فسخ قرارداد قانونی نیست و خلاف قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

منصوریان در خصوص آمادگی تیمش برای دیدار با نفت گفت: بازیکنانم لحظه‌شماری می‌کنند و این یکی از ایده‌های ما برای مسابقه اول است. ما تماشاگران و کاپیتان‌مان را نداریم اما به وقتش در مورد رحمتی حرف می‌زنم و شاید الان قبل بازی با نفت چنین موضوعی صلاح نباشد. به ادله و منطق ثابت می‌کنم این مسیر اشتباه بود در مورد تماشاگران هم باید بگویم از سال ۲۰۰۰ این قانون جمع شده و می‌دانید که بارسلونا و رئال مادرید بلیت‌های وی‌آی‌پی خود را می‌فروشند و درآمد کسب می‌کنند. ما باید در قوانین‌مان تغییرات ایجاد کنیم و این تصمیم بزرگترین ظلم به هواداران استقلال بود من از کمیته انضباطی گله دارم ولی می‌دانم دعای ۳۰ میلیون نفر هوادار استقلال پشت‌سر ما خواهد بود. وعده ما و هواداران استقلال بعد از بازی با استقلال خوزستان در اهواز.

خبرنگاری گفت: رقابت با تیم علی دایی و نفت را چطور می‌دانید که منصوریان پاسخ داد: شنیده‌ام دوستان ما اعلام کردند افکار ما را می‌شناسند ولی ما افکارمان را هر سال عوض می‌کنیم.(با خنده)

وی در خصوص اینکه چه قولی به هواداران می دهد، گفت: قول خوب بازی کردن.

منصوریان در ادامه در پاسخ به این سؤال در خصوص اینکه قول قهرمانی نمی‌دهید، گفت: لطفاً چوب لای چرخ من نگذارید.

وی همچنین در مورد جدایی شهباز‌زاده نیز تأکید کرد:‌ در این شرایط خیلی از بازیکنان را دیده‌ام که در بین دو راهی گیر می‌کنند آنها بین آینده و رؤیای‌شان در اروپا و همچنین قلب‌شان در تیم محبوب‌شان می‌مانند بالای 20 بازیکن را با این شرایط دیده‌ام. حتی به سجاد گفتم که شاید ناراحت هم شده باشد ولی به او اعلام کردم که برایت چالشی درست می‌کنیم که مجبور شوی در استقلال بمانی او هم استقلال را دوست داشت ولی از تیم جدا شد من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و از مردم می‌خواهم کوچکترین کامنتی برای او نگذارند و می‌خواهم با ادبیات جدید او را بدرقه کنند. اینکه ما با یک ادبیات سجاد را راهی کنیم و با یک ادبیات دیگر از او بخواهیم که برود کار درستی نیست ولی مطمئن باشید او می‌رود و برمی‌گردد فقط شاید زمانش کمی طول بکشد ما هم کمکش می‌کنیم و حتی از کمیته فنی خواستم در زمان سفر او را به تیم جدیدش بدرقه کنند.

منصوریان در این پاسخ که آیا از کی‌روش خبر داد یا خیر، گفت: خبری از او ندارم. مگر در ایران است. 2 هفته قبل از اردوی ارمنستان با او در ارتباط بودم اما الان از او خبر ندارم.

116

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:42

کد خبر: 689589

نظرات: 0

نظرات : 8 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۴

 پارلمان ترکیه لایحه مربوط به اعلام 3 ماه وضعیت اضطراری را تصویب کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

شما قبلا به این مطلب رای داده اید

0% 0% بازدید
[-]اندازه متن[+]

پارلمان ترکیه لایحه مربوط به اعلام 3 ماه وضعیت اضطراری را تصویب کرد.

کلیدواژه ها:

خبرهای داغ

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 22:42

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وب سایت آمریکایی هیل نوشت: ترامپ در مصاحبه ای که با روزنامه نیویورک تایمز انجام داد با صراحت کامل بیان کرد اگر متحدان ناتو با برنامه های آمریکا همراه شدند، به آنها کمک خواهد کرد.

وی افزود: اکنون 40 سال گذشته نیست و اکنون هزینه های نظامی آمریکا به شدت افزایش یافته است. ما در ابتدا باید نگران کشور خودمان باشیم نه که مراقب کشور دیگری باشیم.

ترامپ افزود: همکاری من با ناتو در صورتی خواهد بود که کشور های عضو ناتو شرایط و برنامه های من را بپذیرند.

501

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:08

کد خبر: 689541

نظرات: 0

نظرات : 11 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۸

بی بی سی: بعد از کودتای نافرجام حالا نوبت سرکوب است. تعداد افرادی که دستگیر شده‌اند یا از کار اخراج شده‌اند چنان زیاد است که دهان‌ها از تعجب باز مانده.ترس مردم ترکیه از اتفاقاتی که قرار است در آینده بیفتد کاملا واقعی است.

به این مطلب امتیاز دهید

شما قبلا به این مطلب رای داده اید

0% 0% بازدید
[-]اندازه متن[+]

بی بی سی: بعد از کودتای نافرجام حالا نوبت سرکوب است. تعداد افرادی که دستگیر شده‌اند یا از کار اخراج شده‌اند چنان زیاد است که دهان‌ها از تعجب باز مانده.ترس مردم ترکیه از اتفاقاتی که قرار است در آینده بیفتد کاملا واقعی است.

کلیدواژه ها:

خبرهای داغ

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:08

اولین واکنش اسد به کودتا در ترکیه: کودتا انعکاس بی‌ثباتی در ترکیه ست اما ما اشتباه آنها را نمی کنیم ونمی گوییم که اردوغان باید برود یا بماند

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:08

به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، وزیر کشور گفت: در کشفیات دو شب قبل در شرق کشور با تونل 40 متری در عمق 20 متری مواجه شدیم که به صورت زیرزمینی قصد انفجار و عملیات داشتند تا در یک شرایط این اقدام را انجام دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش فصلی خانه احزاب در وزارت کشور اظهار داشت: در کشفیات دو شب قبل در شرق کشور با تونل 40 متری در عمق 20 متری مواجه شدیم که به صورت زیرزمینی قصد انفجار و عملیات داشتند تا در یک شرایط این اقدام را انجام دهند.

وی افزود: در این زمینه 40 نفر دستگیر شدند.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:24

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل نوشت: عربستان سعودی در فتوایی بازی "پوکمون گو" را یک بازی صهیونیستی دانست و آن را حرام اعلام کرد.

این روزنامه افزود: علمای عربستان در سال 2001 نیز این بازی را به خاطر شرط بندی های در آن حرام اعلام کردند اما اکنون برخی از علمای عربستان به این خاطر که این بازی کمک به صهیونیست می باشد آنرا حرام اعلام کرده اند.


501

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:24

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه لبنانی "العرب پست" به نقل از یک مسئول امنیتی عراقی اعلام کرد به اطلاعات مهمی در خصوص حوادث شب کودتا در ترکیه دست یافته است.

منبع یادشده نوشت: «در بامداد 15 جولای اخباری در خصوص اسکورت یک هواپیمای مسافربری توسط جنگنده های ایرانی در خاک جمهوری اسلامی منتشر شد که گمانه زنی ها را در خصوص حضور اردوغان در این هواپیما به دنبال داشت.
اما یک مسؤول امنیتی در دولت عراق به العرب پست گفت که اردوغان در ساعات اولیه قصد داشته تا پایان یافتن غائله کودتا توسط سازمان امنیت ترکیه (میت) و مشخص شدن سرنوشت دولت خود، در یکی از کشورهای عربی -که احتمالا قطر بوده است- بماند و از آنجا منتظر نتیجه تحولات جاری باشد.»

العرب پست به نقل از منبع خود افزود: «ولی مسؤولان ایرانی با اردوغان تماس برقرار می کنند و به او پیشنهاد می دهند به جای خروج از کشور، به ترکیه برگردد و مردم را به صحنه بیاورد تا شانس مهار کودتا بیشتر شود.
ظاهرا اردوغان پس از کمی تعلل و مشاوره با تیم همراهان، این پیشنهاد را قبول می‌کند و در پیامی شفاهی از مردم می‌خواهد برای دفاع از دموکراسی به خیابان ها بیایند. خود او نیز پس از ساعتی از طریق تماس تصویری و پس از آن در مقابل دوربین ها حضور پیدا می‌کند.»

این پایگاه لبنانی در همین رابطه از قول یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: «ایران و ترکیه با توجه به بسیاری از اختلافات بر سر مسائل مهم منطقه ای، اما در دشمن دانستن برخی معارضان مسلح کرد اتفاق نظر دارند. از آنجا که اخیرا عربستان و آمریکا کردهای منطقه را تجهیز و فعال کرده اند، ایران نمی‌توانست در کنار عراق و پاکستان، یک کشور ناامن دیگر را در مرزهای خود تحمل کند. به همین علت با هدف حفظ ثبات ترکیه در همسایگی خود، به تثبیت دولت اردوغان کمک کرد و نگذاشت دولت مرکزی در آنکارا ساقط شود.»

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:10

به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، فرمانده انتظامی چالوس از کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد خبر داد و گفت: به احتمال زیاد جسد متعلق به جوان البرزی مفقود شده در ۱۴ خرداد است که به همراه خواهر خود در حال عکس گرفتن غرق شده بودند.


علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کشف جنازه مرد جوانی در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد، اظهار کرد: جسد کشف شده قابل شناسایی دقیق نیست، اما از شواهد امر بر می آید جسد متعلق به مرد جوان البرزی است که برای نجات خواهرش تن به آب رودخانه «منطقه مجلار» مرزن‌آباد داده بود و سعی کرده بود وی را نجات دهد.

وی با بیان اینکه بیش از یک ماه از غرق شدن دو خواهر و برادر در رودخانه منطقه مجلار بخش مرزن‌آباد، می گذرد، تصریح کرد: در روز ۱۴ خرداد جسد خواهر در زمان کوتاهی پیدا شد اما با وجود تلاش‌های زیاد برای یافتن جسد برادر جوان این موضوع پیچیده شد که با پیگیری و اعلام از سوی اهالی منطقه مبنی بر پیدا شدن جسد مرد جوان در رودخانه مجلار بخش مرزن‌آباد گروه آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس به‌محل حادثه رهسپار شدند.


فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه جسد بر اثر ضربات زیاد قابل شناسایی نیست، تصریح کرد: بستگان متوفی جنازه را دیدند و با توجه مشخصات، نشان می دهد به احتمال زیاد جنازه مربوط به "نعمت شاهسوند" باشد. جنازه کشف شده برای تشخیص هویت دقیق و تکمیل پرونده به پزشکی قانونی انتقال داده می شود.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:10

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بامداد امروز و در فاصله 20 کیلومتری آمل تصادفی سخت رخ داد که حاصلش فوت یکی از سرنشینان شد. این خودرو متعلق بود به بهادر مولایی قهرمان وزنه برداری که از اردوی تیم ملی برای المپیک خط خورده بود و داشت با خانواده به شهرش بر می گشت. او با چشمانی اشکبار اردوی تیم ملی را ترک گفته بود و در این شرایط پشت فرمان نشسته بود. این تصویری از ماشین ها بعد از این تصادف سخت است.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:10

کد خبر: 689474

نظرات: 0

نظرات : 13 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۱

العرب لندن: بدترین اتفاقی که برای کشورهای عربی در پی سیاست های ضدایرانی آنها رقم خورد این است که صدها کتاب باهدف براندازی جمهوری اسلامی منتشر کردند، اما این کتاب ها نه تنها گزندی به حکومت ایران وارد نکرد، بلکه به تحقق رویای ایران برای سیطره بر شیعیان جهان عرب انجامید.

به این مطلب امتیاز دهید

شما قبلا به این مطلب رای داده اید

0% 0% بازدید
[-]اندازه متن[+]

العرب لندن: بدترین اتفاقی که برای کشورهای عربی در پی سیاست های ضدایرانی آنها رقم خورد این است که صدها کتاب باهدف براندازی جمهوری اسلامی منتشر کردند، اما این کتاب ها نه تنها گزندی به حکومت ایران وارد نکرد، بلکه به تحقق رویای ایران برای سیطره بر شیعیان جهان عرب انجامید.

کلیدواژه ها:

خبرهای داغ

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:41

جام نیوز؛

از"حذف دفترچه‌های کاغذی تامین‌اجتماعی"تا"حقوق هاشمی رفسنجانی اعلام شد"

از"حذف دفترچه‌های کاغذی تامین‌اجتماعی"تا"حقوق هاشمی رفسنجانی اعلام شد" را در جام نیوز بخوانید.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:41

کد خبر: 689476

نظرات: 0

نظرات : 9 بازدید

تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۴

العرب لندن: همه سیاست‌های ضد ایرانی عربستان تاکنون نه تنها راه به‌جایی نبرده بلکه به سود جمهوری اسلامی تمام‌شده. اینک وقت آن رسیده که با حمایت همه‌جانبه از سازمان مجاهدین خلق از وجود نظام خطرناک ایران رهایی یابیم.

به این مطلب امتیاز دهید

شما قبلا به این مطلب رای داده اید

0% 0% بازدید
[-]اندازه متن[+]

العرب لندن: همه سیاست‌های ضد ایرانی عربستان تاکنون نه تنها راه به‌جایی نبرده بلکه به سود جمهوری اسلامی تمام‌شده. اینک وقت آن رسیده که با حمایت همه‌جانبه از سازمان مجاهدین خلق از وجود نظام خطرناک ایران رهایی یابیم.

کلیدواژه ها:

خبرهای داغ

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:41

گزارش ویدیویی؛

حمایت بی بی سی از تصمیم مهم جمهوری اسلامی در زمان جنگ!

علی علیزاده کارشناس شبکه بی بی سی فارسی از تصمیم مهم جمهوری اسلامی بعد از فتح خرمشهر حمایت کرد.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:40

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کریم باقری در بازی دوستانه پرسپولیس و خونه‌به‌خونه غیبت داشت و در تمرین عصر روز چهارشنبه سرخپوشان هم شرکت نکرد تا در مورد  این غیبت‌های او حواشی به وجود بیاید.

 

پندار خمارلو در مورد غیبت‌های اخیر باقری در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: «باقری روز سه‌شنبه در تماسی که با ما داشت اعلام کرد؛ دچار مسمومیت غذایی شده است و نیاز به یکی دو روز استراحت داد.»

 

وی افزود: «چنانچه حال باقری مساعد باشد او از عصر امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کند در غیر این‌صورت او از روز شنبه در کنار دیگر اعضای کادرفنی تیم را تمرین خواهد داد.»

تسنیم

109

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:40

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، چهره امبر هرد به عنوان زیباترین چهره جهان انتخاب شد. این هنرپیشه معروف زن زیباترین چهره جهان شد

 شماری از پژوهشگران با به‌کارگیری استانداردهای تعیین‌شده علمی در بررسی چهره افراد مشهور به این نتیجه رسیدند که «هرد» زیباترین چهره جهان را دارد. این هنرپیشه آمریکایی اخیرا از همسر خود جانی دپ جدا شد.

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:40

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، ژورنال ارتش آمریکا نوشت: ایران ساخت انواع ادوات زرهی و پهپاد‌های مختلف را آغاز کرده و در رزمایش‌ها آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و برتری کمیتی خود را به رخ دشمنان می‌کشد.


«ژورنال ارتش آمریکا» در تازه ترین شماره خود در زمینه رونمایی ایران از تاتک و پهپاد جدید نوشت: در حالی‌که ارتش ایران از روسیه و چین خرید تسلیحاتی می‌نماید و این امر به تیتر رسانه‌های بین المللی مبدل شده است، رسانه‌های داخلی این کشور نیز به توصیف پیشرفت صنایع داخلی نظامی ایران می‌پردازند.
 

بر اساس این گزارش، در مه 2016 و در جریان رزمایش «بیت المقدس-28» در استان اصفهان در مرکز ایران ایرانی‌ها پهپاد جدید با برد کوتاه 100 کیلومتر «سیراف» را رونمایی کردند. پهپادی که در مرکز آموزش نیروی زمینی این کشور طراحی شد و قادر است تصاویر دیجیتالی گرفته و آن‌ها را به صورت همزمان به مقرهای فرماندهی انتقال دهند.
 

بر این اساس، سیراف، پهپادی مجهز به 2 دوربین جلونگر و زیر دماغه است که دوربین‌های آن دید خوبی را به منظور انجام عملیات‌ شناسایی محیا کرده‌اند. سیراف قادر به تصویر برداری و ارسال لحظه به لحظه آن‌ها به مقر فرماندهی است .
 

نشریه یادشده در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه پهپادها در ایران نوشت: مقام‌های ایرانی بر این باورند که کشورهای همسایه از چنین فن‌آوری برخوردار نیستند و برخورداری این کشور از پهپادها برتری کمیتی نظامی را در درگیریی‌های آینده مهیا می‌نماید.
 

ژورنال تخصصی ارتش آمریکا در ادامه با اشاره به تانک جدید ایران به نام «فلاق» نوشت: این تانک کنجکاوی بیشتری را در پی دارد. در حالی‌که ایران مدعی است این تانک را با دستگاه تثبیت کننده خودکار مجهز کرده است اما جایگاه بکارگیری این تانک در زمینه این‌که آیا از آن در ستیزهای بین المللی یا داخلی استفاده می‌شود، نامشخص است. آشکار نیست که ایران از تانک فلاق در مهار ناآرامی‌های مناطق صعب العبور به ویژه در امتداد مرز افغانستان یا کوه‌های زاگرس و در مرز با عراق استفاده می‌کند. هرچند که این تانک در مهار ناامنی‌های داخلی و کنترل اوضاع کارایی دارد.
 

از ویژگی‌های تانک فلاق باید گفت که می‌توان از آن در عملیات هوابرد و فرود با چتر، استفاده در مناطق مرزی و گشت زنی ،کنترل آتش بار از درون کابین و امکان استفاده از دوربین‌های مادون قرمز دید در شب، سریع بودن و استفاده در عملیات چریکی و پشتیبانی نزدیک از نیروها، زاویه کم و مصون ماندن از راکت‌های دشمن و امکان استفاده از موشک «تاو» بجای تیر بارهای مختلف برای زدن اهداف زرهی دشمن اشاره کرد.
 

در انتهای این گزارش آمده است: ارتش ایران در رزمایشی مشابه از ساخت و رونمایی تانک‌ سنگین و حمل کننده آن خبر داده است. این اقدام مبین آن است که ایران کار ساخت بر این گونه وسایل جهت پر کردن ضعف‌ها و کمبودهای لجستیکی را که با آن مواجه بوده آغاز کرده است. ایران کشوری بزرگ و در قیاس با انگلیس 6 برابر آن می‌باشد و بنابر این توانایی انتقال تانک‌‌ها و دیگر تجهیزات سنگین از یک سمت به سمت دیگر کشور برای دفاع از خود حیاتی است.
 

نشریه «دیپلمات» نیز چندی قبل در مطلبی با اشاره به ساخت تانک جدید ایرانی «تیام» نوشت: ایران درحال ساخت تانک جدید به نام تیام است و در این مسیر از ترکیبی از قطعات آمریکایی و چینی استفاده می‌نماید.
 

نشریه یاد شده با انتشار تصویری از تیام نوشت: ایران اخیرا تانک رزمی تولید خود را عرضه نموده است. به نظر می‌رسد تیام ترکیبی از تانک‌های آمریکایی و چینی در دهه 60 میلادی باشد.
 

بر این اساس، بدنه تانک تیام که در مراسمی در اوائل ماه جاری رونمایی شد ، شبیه تانک «M47M Patton» آمریکا است که در دهه 50 و 60 میلادی از سوی ارتش و تفنگداران دریایی این کشور استفاده شد. البته تانک M47M نیز در اوائل دهه 70میلادی در ایران و تحت امتیاز ساخته می‌شد و این کشور نمونه ارتقا یافته آن را در آوریل 2014 به نام «سبلان» به نمایش گذاشت.
 

به نوشته هفته نامه دیپلمات، تانک جدید تیام تا حدودی نیز شبیه تانک‌های «Type 59» و «Type 69» چین است . توپ اصلی تیام به قدرت توپ 120 میلی متری تانک‌های ‌آلمانی یا آمریکایی یا 125میلی متری روسی نیست .
 

همچنین هم برجک و بدنه تیام، به صورت قطعات آجر مانند لایه لایه و به منظور دفاع در برابر سلاح‌های جدید ضد تانک طراحی شده است.
 

این نشریه در ادامه با اشاره به دیگر سلاح‌های تعبیه شده در تانک تیام چون مسلسل سنگین «دوشکا» و مسلسل‌های سنگین دیگر 7.62 میلی متری با ابراز نامعین بودن بقا این تانک در نیروهای مسلح ایران، به احتمال ساخت نسل جدید تانک رزمی «تی- 90» روسیه در ایران اشاره کرد. / فارس

202

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:26

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهادر مولایی شب گذشته در جاده هراز تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد. این تصادف در منطقه کلرد جاده هراز اتفاق افتاد و مولایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست، آرنج و لگن به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

 

بر اساس معاینات اولیه، مولایی با در رفتگی لگن، پارگی آرنج و دست مواجه شده است.

 

حمیدرضا مولایی و بابک مولایی پدر و برادر وی نیز در این سانحه از ناحیه سر دچار پارگی و شکستگی شدند.

 

بهادر مولای روز گذشته با تصمیم فدراسیون از لیست اعزامی به المپیک ریو خط خورده بود.

109

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:26

رویترز:

تصاویر/ پکن به زیر آب رفت

دانلود فایل مرتبط با خبر :

خبرهای داغ

آخرین اخبار

جاماسب...
ما را در سایت جاماسب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار jamasb بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 13:26